EN sommarhälsning från din reumatikerförening -

Skillingaryd-Vaggeryd-Värnamo

Vi hoppas att ni alla får en härlig sommar. Många tillfällen att var ute och gå, träna och njuta av härliga sommardagar.

3 juni hade vi ett medlemsmöte på Rasta i Klevshult. Jerry Karlsson, Hälsocenter Vaggeryd, gästade oss och utmanade oss med flera olika tankar omkring friskvård.

Just nu har vi inte så mycket planerat inför hösten-26.

Vi vill få in era önskemål. Kontakta någon i styrelsen.

Anders Gustavsson avgick som ordförande i och med medlemsmötet, på grund av personliga skäl. Är du intresserad av att finnas med i vår styrelse kan du kontakta några av de namn som finns i rutan längts ner.


Inför hösten är VATTENGYMPA planerad:

Vaggeryd: 500:-/14 ggr. Uppstart 5 sept. kl: 9.30. Avsl. 12 dec. Anmälan. Birgitta Atterling: 073-15 62 645. Några få platser kvar.

Värnamo: 500:-/14 ggr. Uppstart 1 sept. kl.18.30. Avsl. 1 dec. Några få platser kvar. Ev att det blir ytterligare en grupp i Värnamo. Anmälan. Anders Gustavsson 070-29 24 804

Kontakt uppgifter

Ordförande:

Vakant.

Sekreterare:

Annika Hansson

[email protected]

Mobil: 070 5129315

Kassör:

Marianne Ohlsson

[email protected]

Mobil: 070-6921447

Ledamot:

Birgitta Atterling

[email protected] 

Mobil: 073 1562645

Sirkka Rothzen

[email protected]

070-5315191