Medelmsbrev
EN sommarhälsning från din reumatikerförening -
Skillingaryd-Vaggeryd-Värnamo
Vi hoppas att ni alla får en härlig sommar. Många tillfällen att var ute och gå, träna och njuta av härliga sommardagar.
3 juni hade vi ett medlemsmöte på Rasta i Klevshult. Jerry Karlsson, Hälsocenter Vaggeryd, gästade oss och utmanade oss med flera olika tankar omkring friskvård.
Just nu har vi inte så mycket planerat inför hösten-26.
Vi vill få in era önskemål. Kontakta någon i styrelsen.
Anders Gustavsson avgick som ordförande i och med medlemsmötet, på grund av personliga skäl. Är du intresserad av att finnas med i vår styrelse kan du kontakta några av de namn som finns i rutan längts ner.
Inför hösten är VATTENGYMPA planerad:
Vaggeryd: 500:-/14 ggr. Uppstart 5 sept. kl: 9.30. Avsl. 12 dec. Anmälan. Birgitta Atterling: 073-15 62 645. Några få platser kvar.
Värnamo: 500:-/14 ggr. Uppstart 1 sept. kl.18.30. Avsl. 1 dec. Några få platser kvar. Ev att det blir ytterligare en grupp i Värnamo. Anmälan. Anders Gustavsson 070-29 24 804
Kontakt uppgifter
Ordförande:
Vakant.
Sekreterare:
Annika Hansson
Mobil: 070 5129315
Kassör:
Marianne Ohlsson
Mobil: 070-6921447
Ledamot:
Birgitta Atterling
Mobil: 073 1562645
Sirkka Rothzen
070-5315191